04 Januari 2011

Seni Pixel oleh Apokalips (Malaysia)

Apokalips
Johor Bahru, Johor, Malaysia
Roti kosong+ Roti tampal+ Nescafe tarik+ Air kosong (Since 2006)
Ini je yang gua berjaya dapatkan setakat ini. Gua rasa seronok melihat hasil seni pixelnya yang mengambil idea dari kotak rokok. Iaitu "Amaran Kerajaan Malaysia". Gua amat tertarik hati sekali lepas membaca di blog beliau Pil Merah Pil Biru. Walaupun pada gua ramai lagi Seniman Seni Pixel di Malaysia, tetapi hari ini gua tetap mahu review mengenai beliau.

Amaran Kerajaan Malaysia pada kotak rokok



Amaran Kerajaan Malaysia 03 by ~apokalips77 on deviantART

Amaran Kerajaan Malaysia 02 by ~apokalips77 on deviantART

Amaran Kerajaan Malaysia 01 by ~apokalips77 on deviantART

Kepada yang berminat lebih lanjut boleh ke http://apokalips77.deviantart.com/
p/s: Apokalips, lu sudah beri semangat pada gua untuk terus mem'pixel'. Sori gua tak beritahu lu awal-awal untuk buat post ini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Featured